نرم‌افزاري مطمئن براي پشتيبان‌گيري
بلاگ تخصصی کامپیوتر

 

نرم‌افزاري مطمئن براي پشتيبان‌گيري
                                                                      

با توجه به اين نکته که بيشتر کارها در حال حاضر به‌صورت الکترونيکي انجام مي‌شوند و بيشتر مستندات، ديجيتالي هستند، بايد اين نکته را درنظر گرفت، در صورتي‌که اتفاقي براي سيستمي که اطلاعات ديجيتالي در آن ذخيره شده است بيفتد، ممکن است مشکلات غيرقابل جبراني پيش آيد.

امروزه بيشتر سازمان‌ها و مراکز دولتي و همچنين مراکز خصوصي تمامي اطلاعات خود را در سيستم‌هاي رايانه‌اي ذخيره مي‌کنند و ديگر خبري از روش‌هاي سنتي نيست.

اگر براي هاردديسک يکي از سيستم‌ها مشکلي پيش بيايد يا اطلاعات موجود روي آن به هر دليلي پاک شود، به‌طور حتم مشکلات بسياري براي افراد به‌وجود خواهد آمد؛ به همين خاطر اين نياز حس مي‌شود که شما هميشه خاطري آسوده از اطلاعات مهم و حياتي خود داشته باشيد و لازم است که از اطلاعات خود نسخه‌اي پشتيبان تهيه کنيد.

اين نرم‌افزار که Norton Ghost نام دارد، يکي از قدرتمندترين نرم‌افزارهايي است که براي تهيه پشتيبان با کيفيت و سرعت بسيار بالا وجود دارد.

براي پشتيبان‌گيري از اطلاعات، تا به‌حال نرم‌افزارهاي مختلفي طراحي و به بازار عرضه شده است اما شما در زماني متوجه تفاوت‌هاي اين نرم‌افزار با ديگر نرم‌افزارها خواهيد شد که تصميم داشته باشيد کارهاي پيچيده‌اي را از طريق آن انجام داده و براي انجام اين‌کارها به امکانات ويژه‌اي احتياج باشد.

کاربراني با Norton Ghost کار مي‌کنند معمولا حرفه‌اي هستند و از تمامي امکانات اين نرم‌افزار قدرتمند استفاده خواهند کرد.

از ويژگي‌هاي مهم اين نرم‌افزار مي‌توان به اين مورد اشاره کرد که شما با کمک آن مي‌توانيد با سرعت بالايي تمامي اطلاعات هاردديسک خود را در هاردديسک يا پارتيشن ديگري کپي کنيد و اين موضوع ارتباطي به تعداد فايل‌ها و حجم آن‌ها نخواهد داشت. همچنين هاردديسک توسط برنامه‌هاي سيستم‌عامل مجازي مانند VMware قابل شناسايي خواهد بود.

اين نرم‌افزار، هاردديسک شما را ويروس‌يابي کرده و تمامي خطرهاي احتمالي را به شما گزارش خواهد داد.

با استفاده از اين نرم‌افزار در حالت Boot هم مي‌توانيد با تمامي فايل‌هاي سيستم خود کار کرده و حتي فايل Boot.ini را هم ويرايش کنيد.

اين ويژگي مي‌تواند در زماني به شما کمک کند که براي بوت شدن سيستم خود دچار مشکل شده باشيد.

اين نرم‌افزار تمامي خطاهاي اطلاعات موجود در هاردديسک شما را بررسي کرده و در صورت نياز قادر است آن‌ها را رفع کند. همچنين امکان پشتيبان‌گيري و بازگرداني اطلاعات بدون اين‌که نيازي به نصب ويندوز داشته باشيد وجود دارد.

علاوه بر اين موارد مي‌توانيد سايز پارتيشن‌هاي خود را تغيير داده يا در پارتيشن فعال خود تغييراتي را ايجاد کنيد. همچنين مي‌توانيد CD سفارشي خود را با کليه امکاناتي که موردنظرتان است بازيابي کرده يا از اطلاعات، Backup گرفته و CD يا DVD بوت ايجاد کنيد.

با توجه به امکاناتي براي اين نرم‌افزار درنظر گرفته شده است، شما مي‌توانيد با خيالي آسوده از کليه اطلاعات خود پشتيبان تهيه کرده و هيچ‌گاه نگران از دست رفتن اطلاعات نباشيد.

اين نرم‌افزار را مي‌توانيد از سايت زير دانلود کنيد:

http://norton-ghost.en.softonic.com/download


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 16 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط رضا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 319
بازدید کل : 260768
تعداد مطالب : 77
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1