آشنايي با كيت حافظه دو كاناله Mach Xtreme ArmorX
بلاگ تخصصی کامپیوتر
حافظه مسلح


 


اشاره:

Mach Xtream technology يك پيشرو جهاني در عملكرد مناسب، قابليت بالا و طراحي مطابق با خواست‌هاي كاربران در توليد قطعات كامپيوتري به شمار مي‌آيد. اين شركت مجموعه گسترده‌اي از ماژول‌هاي حافظه با كيفيت بالا را توليد مي‌كند با هدف حداكثر نرخ فريم در آخرين بازي‌هاي موجود و دستيابي به بالاترين بنچ مارك در طول اوركلاكينگ.
 
 

Mach Xtream technology يك پيشرو جهاني در عملكرد مناسب، قابليت بالا و طراحي مطابق با خواست‌هاي كاربران در توليد قطعات كامپيوتري به شمار مي‌آيد.  اين شركت مجموعه گسترده‌اي از ماژول‌هاي حافظه با كيفيت بالا را توليد مي‌كند با هدف حداكثر نرخ فريم در آخرين بازي‌هاي موجود و دستيابي به بالاترين بنچ مارك در طول اوركلاكينگ.


يكي از آخرين محصولات اين شركت كيت حافظه دو كاناله  DDR3 سري ARMORX است. اين ماژول‌ها به طور ويژه‌اي براي علاقه‌مندان به عملكرد طراحي شده‌اند و تمامي كيت‌ها به طور سخت‌گيرانه‌اي با تمركز روي عملكرد بالا و قابليت اوركلاكينگ بيشتر انتخاب شده‌اند. اين حافظه با دو خنك‌كننده بسيار سودمند  HDT بازدهي بيشتر از نياز يك كارت حافظه را براي شيفتگان كامپيوتر به همراه دارد. خانواده HDT خنك كننده انفعالي حافظه است كه براي خنك نمودن موثر  ماژول‌هاي DDR3 كه در سرعت كلاك بالا و محيط‌هاي ولتاژ زياد كار مي‌كنند، استفاده مي‌شوند. طراحي انقلابي ترموديناميك، دما را كاهش داده و پتانسيل كلي اوركلاكينگ را افزايش داده‌است.


ماژول‌هاي مذكور از فركانس كلاك چشمگير 2300 مگاهرتز و زمان‌بندي 8-11-8-28 كار مي‌كنند. به‌رغم فركانس كاري بالا، اين ماژل‌ها با ولتاژ 1,65 ولت كار مي‌كنند. تمامي اين ويژگي‌ها به همراه قيمت مناسب، ARMORX را به يك گزينه منطقي براي كاربراني كه تبديل كرده‌ است كه به دنبال عملكرد بالايي هستند.

مزايا
فركانس كاري بالا، ساختار خنك‌كننده كارامد

معايب
قيمت بالا

مشخصات فني
- نوع محصول: كيت حافظه دو كاناله DDR3
- فركانس كاري: 2300 مگاهرتز
- زمان‌بندي تاخير: 8-11-8-28
- ظرفيت: 4 گيگابايت (دو ماژول 2 گيگابايتي)
- قيمت: -,350,000 تومان با ضمانت مادام‌العمر عقيق رايانه


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 24 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط رضا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 314
بازدید کل : 260763
تعداد مطالب : 77
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1